Vardar zaedno

Vardar Viena1 - Vardar Viena2 8:8

Vorbereitungsmatch

Deutsch

Das zweite Testspiel wurde gleich genutzt um den großen Kader auszutesten. Es wurden gleich von Anfang an zahlreiche Varianten versucht wie z.B. Verteidiger gegen Angriff, Durchgemischt, etc. Obwohl wir so viele Spieler haben kam es doch aufgrund von etwaigen Ausreden und unseriosem Verhalten zu zahlreichen Ausfällen. Letztendlich sind aber doch zwei Mannschaften zustande gekommen und es konnte gespielt werden.
Wenn man bedenkt, dass wir alle eigendlich zu ein und derselben Mannschaft gehören kann man doch stolz auf den Einsatz und Kampfgeist der ganzen Truppe sein der heute zu sehen war. Es folgte eine schöne Aktion der nächsten und es kamen auch sehr viele Tore dabei heraus. Am Ende stand es 8:8! An dieser Stelle muss man aber festhalten, dass dies kein Ligaspiel und noch dazu wir unter uns spielten und deshalb ging es doch sehr schonend in die Zweikämpfe. Faktum ist, dass wir die Rückrunde mit einer enormen Steigerung beginnen werden, eben aufgrund der Neuzugänge und aufgrund der Tatsache dass wir uns langsam aber sicher einspielen.
Alles in Allem ein schöner Sonntag Nachmittag!

Mazedonisch

Vtoriot test mec, go iskoristivme, nasiot golem kadar kombinirano da go isprobame. Bea isprobani najrazlicni varijanti, kako na primer prviot napad protiv prvata odbrana i slicno.I pokraj toa sto imame enormno golem kadar, so navistina spremni igraci, sepak poradi najrazlicni pricini, dojde do izostanuvanje na odreden broj na igraci. Na krajot sepak sostavivme dve ekipi i mozese da se igra.
Koga ke pomislime deka site igraci vsusnost se od edna ista ekipa, so gordost moze samo pofalni zborovi da se iskazat za denesnata primerna borbenost i pristapot kon igrata na site nasi igraci.Ubavi potezi i akcii se redea kako na filmska lenta i bese vistinsko uzivanje da se gleda. Na krajot padnaa i mnogu golovi. Krajniot rezultat glasese 8:8. Mora da napomeneme deka ova bese natprevar pomegju nas samite i od tie pricini se vodese smetka da ne se povredime megjusebno.Neizbezen fakt e deka poseduvame enormen potencijal i deka poleka se uigruvame.
Se na se , toa bese edno ubavo nedelno popladne