United Devils - Vardar 8:1 (6:1)

Vorberetingsmatch

Deutsch

Das zweite Vorbereitungsmatch dieses Wochenende folgt wieder bei eisigen Temperaturen. Diesmal aber beim Anpfiff um 15:00 "nur" -10°. Leider fehlten uns aufgrund zahlreicher Erkrankungen (vom gestrigen Match bei -13°), etc fünf Stammspieler. Desweiteren fehlte auch unsere beiden Tormänner (der eine immernoch verletzt von Gestern, der andere noch immer Krank). Deshalb musste ein Spieler aushelfen, der mehrere Jahre nicht mehr im Tor stand. Wir mussten also ersetzen. Aber man merkte schon von Anfang an, dass dies ein total anderes Spiel im Vergleich zu gestern wird. Zu allem Überfluss gab es gleich nach 3.Minuten einen Elfmeter gegen uns. Bis zur 15.Minute stand es schon 3:0 gegen uns. Uns wurde klar, dass es ein langer Tag wird :) Zwei Minuten später verkürzten wir aber doch auf 3:1. Sekunden darauf hatten wir eine 100% Chance. Leider ging der traumhafte Heber von Ivan Ivkic, durch den starken Wind knapp am Tor vorbei. Mit einem 3:2 wären wir beflügelt worden und voll dabei. Leider folgte zwei Minuten später die Strafe vom Gegner. Folge: Statt 3:2, 4:1! Wir versuchten zwar noch fleisig ins Spiel zurück zu kommen aber dies gelang nicht wirklich. Stattdessen folgten noch zwei weitere Treffer von unseren hochmotivierten Gegnern. Pausenstand 6:1! Es wurde offensichtlich, dass wir uns defensiver einstellen mussten um das totale Debakel zu verhindern. Dies geschah dann auch in Hälfte zwei. Die Folge war, dass man nurnoch zwei Treffer kassierte und uns eindeutig besser verkauften als in Hälfte eins. Mehr war leider wirklich nicht drinnen.

Es war klar, dass der enorme Kraftverlust von Gestern und die Abwesenheit der kranken und verletzten Spieler sich enorm auf das heutige Resultat auswirken. Vor allem ist auch klar, dass man kein ernsthafter Gegner sein kann ohne Tormann. Die Mannschaft, kann sich noch so sehr ins Zeug legen aber bei 5-6 Treffern die aus 30-Metern irgendwie ins Tor rollen schwindet nunmal die Motivation! Schade, dass wir mit so einem Resultat gestraft wurden und unsere hervorragenden Leistungen in den Matchen davor unterbrochen wurden. Zum Glück war dies kein Meisterschaftsspiel!

Mazedonisch

Vtoriot prijatelski natprevar ovoj viked, povtorno se odigra po mnogu niska temperatura. Ovojpat bese vo 15.00h “samo” -10°C. Vo mecot vlegovme hendikepirani so otsastvo na petorica nasi standardni prvotimci, poradi bolest(vcerasniot mec na -13°C)ili drugi pricini. Vo ekipata falea i nasite dva golmani(edniot po vcerasnata povreda, vtoriot poradi bolest). Zatoa morase eden igrac da pomogne , kojsto nema dolgi godini zastanato na gol. Uste od samiot pocetok se primetuvase deka toa ke bide eden sosema razlicen mec, vo sporedba so vcerasniot. Potvrda za toa bese i penalot kojsto bese dosuden protiv nas uste vo 3 minuta. Do 15 minuta veke bese 3:0 za protivnikot. Ni stana jasno deka toa ke bide eden dolg den J. Megjutoa, dve minuti podocna uspeavme da namalime na 3:1. Veke slednata minuta imavme edna 100% sansa za gol. Za zal,po prekrasniot lob udar na Ivkic Ivan, topkata ponesena od silniot stranicen veter, pomina pokraj golot. So eden 3:2 rezultat,sigurno ke bese toa eden nov moment i ke se vratevme vo igra. Za zal, dve minuti podocna primivme uste eden gol i taka namesto 3:2, stoese 4:1. Posle toa probuvavme nekako da se vratime vo igra , no ne ni uspea. Namesto toa, sledea uste dva gola od nasiot motiviran protivnik i so rezultatot 6:1 se otide na pauza. Bese jasno deka treba mnogu podefanzivno da se orientirame,za go izbegneme totalniot debakl. So toa, uspeavme vo vtoroto poluvreme da primime uste samo dva gola i se prikazavme vo mnogu podobro svetlo. Nesto poveke od toa ne mozevme da napravime.

Mora da konstatirame, deka enormno potrosenoto kolicestvo energija vo tekot na vcerasniot mec, ne mozese taka brzo da se akumulira nazad. Isto taka i otsastvoto na nekolku povredeni i bolni igraci negativno se odrazi na nasata igra i krajniot rezultat. Megjutoa, najgolemata konstatacija e deka bez golman ne moze da se bide seriozen protivnik za nikogo. Koga igracite trcaat i se borat kako bez dusa,a od druga strana primaat 5-6 gola od nekakvi bezvezni udari od 30-tina i poveke metri, togas navistina ja snemuva poleka i motivacijata. Steta samo sto vaka brutalmo bevme kazneti i so toa ja prekinavme nizata od izvonredni nastapi na predhodnite mecevi. Za sreka, ova ne bese prvenstven natprevar.