Turnir 2010 plavi dresovi

Neue Vereinshomepage

Dank Geomix

Der FV Vardar-Viena wurde im Jahr 2010 in Wien gegründet. Der Verein spielt momentan in der 3.Klasse des Wiener Unterhauses. Obmann und Trainer ist Icevski Mirko - Miki.
Der Grundgedanke zur Zeit der Vereinsgründung war es Kindern und Jugendlichen einen Platz zu bieten, der sie vor den Problemen und Gefahren die es in jeder modernen Gesellschaft gibt, so weit wie möglich distanziert. Der Erfolg dieser moralischen Haltung wird durch die Tatsache bekräftigt, dass die Kampfmannschaft im Durchschnitt einen der jüngsten Kader in allen österreichischen Ligen hat. Immer mehr und mehr junge Spieler heuern beim FV an und aufgrund dieser zahlreichen Neuanmeldungen wird mit dem Gedanken gespielt ab 2012 eine Reserve zu gründen, der auch noch sehr wahrscheinlich in den Jahren darauf Nachwuchsteams folgen werden.
Schritt für Schritt baut das Team seinen Erfolg aus. Ein weiterer Teil in diesem Mosaik ist die Gründung dieser Homepage!

MfG Team Vardar-Viena

FC Vardar Viena e formiran na pocetokot na 2010 godina vo Viena.Se natprevaruva vo gradskata liga na Viena 3 klasa. Pretsedatel i trener na klubot e Icevski Mirko-Miki.
Pri formiranjeto na klubot se vodevme od idejata da napravime edno mesto kadesto ke se sobiraat mladite lugje i da gi ottrgneme kolku mozeme od ova sekojdnevie i site opasnosti sto so sebe gi nosi sekoe edno moderno opstestvo.Kolku vo toa uspeavme se gleda i od faktot sto sme vo prosek najmlada ekipa vo site ligi na Avstriskoto fudbalsko prvenstvo.Omileni sme pomegju mladite i toa se gleda i na nasite natprevari.Se razbira deka i rezultatite se biten faktor, no ne od presudno znacenje.Minatata sezona ja zavrsivme na 10 mesto so osvoeni 9 poeni. Se nadevame deka slednata ke bide podobra.Faktot deka se poveke mladi lugje pokazuvaat interes da ni se priklucat, ne natera da razmisluvame vo pravec na formiranje edna rezervna ekipa od 2012 godina, sto vo ponatamosnite godini ke bide sledeno,ako trendot se zadrzi, so voveduvanje na podmladok. Cekor po cekor, klubot poleka go gradi svojot pat kon uspehot. Eden vazen del od toj mozaik e i formiranjeto na ovaa nova Homepage na klubot.

So pocit kon site Vas
Vardar Viena