Fabian 1

HSV (Reserve) - Vardar Viena 0:2 (0:1)

Deutsch

Am 26.11.2011 bestritten wir das Spiel gegen die HSV Reserve. Das Spiel wurde durch den starken Wind stark beeinflusst. Trotzdem war es ein interessantes Match zum ansehen. Vardar dominierte das Geschehen von Anfang an und nach einer knappen viertel Stunde kam die 1:0 Führung durch eine schöne Kurzpasskombination im gegnerischen Strafraum. Danach folgte ein bis zu Halbzeit andauernder Kampf im Mittelfeld, indem es sehr Körperbetont zur Sache ging. Mit diesem Resultat ging man in die Kabine. Die zweite Halbzeit fing mit etwas mehr Engagement von Vardar an, welche wieder das Geschehen stark dominierten. In der Mitte der zweiten Halbzeit kam dann der 2:0 Treffer. Wieder durch eine schöne Kombination und einem tiefen Pass auf Penaltichöhe der von unserem Spieler, welcher sich zuvor sehr schön freispielte, verwandelt wurde. Ansonsten folgte wieder der harte Kampf um das Mittelfeld. Es gab lediglich noch einen Freistoß von Vardar Seite der leider nur die Kreuzlatte traf.

Summa summarum ein interessantes Match und ein verdienter Sieg, bei dem gleich mehrere Spieler und verschiedene Spielvarianten getestet wurden.

Mazedonisch

Na 26.11.2011 go odigravme natpevarot protiv rezervnata ekipa na HSV. Celiot natprevar bese prosleden so silen veter i so toa uslovite za igra ne bea na optimalno nivo. No i pokraj toa moze da se kaze deka toa bese eden natprevar koj sto bese interesen da se gleda. Vardar go dominirase natprevarot uste od pocetokot i posle 15 minuti veke padna prviot gol, po edna uspesna kombinacija vo protivnickiot kaznen prostor, so koj sto ekipata na Vardar povede so 1:0. Od toj moment pa se do krajot na poluvremeto se igrase na sredinata na terenot so naglaseni individualni dueli. Bukvalno, borba za stredina na terenot. Megjutoa, drugi pogodoci ne bea postignati i so ovoj rezultat 1:0 se zamina na pauza.
Vtoroto poluvreme zapocna so inicijativa na ekipata na Vardar.Negde kon sredinata na poluvremeto, ekipata na Vardar go postigna i vtoriot pogodok.Povtorno bese toa edna ubava kombinacija so edna dlabinska topka vo protivnickiot kaznen prostor i nasiot napagjac kojsto predhodno prekrasno se oslobodi od protivnickiot igrac,go postigna vtoriot gol za nasata ekipa.Posle toa sledese povtorno rovovska borba na sredinata na terenot. Do krajot na natprevarot vredi da se spomene uste eden sloboden udar od Vardar, kojsto zavrsi vo preckata na protivnickiot gol.

Na krajot, edna zasluzena pobeda vo eden dosta interesen natprevar, vo kojsto bea isprobani poveke igraci vo razni igracki varijanti.