gaensemarsch

Großrussbach(NÖ1Kl) - Vardar(3Kl)

Nichtantreten

Deutsch

Heute gab es leider einen Skandal auf dem Gruabn Sportplatz. Das ganze Team war bereit und top motiviert für das heutige Match. Wir kamen pünktlich am Platz an und waren bereits umgezogen. Einige Spieler der gegnerischen Mannschaft, waren schon draußen am Rasen und es schien alles in Ordnung zu sein. Als unser Trainer die Spielerpässe zum Schiri bringen wollte, hielt ihn der Platzwart "sehr freundlich" an und forderte die Hälfte der Platzmiete. Völlig Überrascht sagte er, dass wir von der gegnerischen Mannschaft eingeladen wurden. Ironisch antwortete der Platzwart nur, dass es ihm herzlich egal sei und er nur das Geld will. Unser Trainer eilte schnell zur gegnerischen Kabine um dort diese Angelegenheit zu klären. Dort wartete der Spielerbetreuer der Gegner auf ihn und meinte nur, dass diese Preisteilung e telefonisch vereinbart wurde, was ganz klar nicht der Fall ist! Unser Trainer staunte nur über diese Dreistheit, und konnte nicht fassen was sich da abspielt. Man versuchte dem Herrn Spielerbetreuer ruhig zu erklären, dass es so eine Vereinbarung garnicht gab, und man erkannte deutlich wie dem Herrn langsam die Schamesröte ins Gesicht stieg und er mit seinem Blick nurnoch den Fußboden fokusierte. Wir erkannten schnell, dass es hier keinen Sinn mehr gab viel zu diskutieren und deshalb entschieden wir nach einer Mannschaftsabstimmung, den Sportplatz zu verlassen. Beim Verlassen der Anlage erkannten wir deutlich, dass die gegnerische Mannschaft unter sich kickte und zwar übers ganze Feld. Dies bestätigt natürlich die Vermutung, dass die ganze Miete für das ganze Feld vom Gegner bezahlt wurde und dieses ganze Drama nur ein Vorwant war um uns ein paar Euro aus den Kreuz zu leiern. Eine bodenlose Frechheit unserer Meinung nach!
Weil unsere Burschen aber trotzdem Kicken wollten und wir nicht einfach so nach Hause gehen wollten, mieteten wir kurzerhand eine Halle für zwei Stunden und spielten dort untereinander. Im Übringen wollen wir noch betonen, dass diese Halle kostspieliger war als diese Platzmiete für die Gruabn. Hier ging es ganz klar NICHT ums Geld, sondern ums Prinzip!

Wir haben 10 Vorbereitungstermine und wir wissen immer ganz klar und genau, wo und wieviel wir zahlen müssen. Und immer wird vorzeitig klar definiert, wieviel welche Mannschaft beizusteuern hat. Soetwas haben wir bis jetzt noch NIE erlebt, dass jemand uns mit so billigen und hinterhältigen Tricks abzocken will! Aber man lernt halt jeden Tag was Neues :)

Mazedonisch

Denes se sluci eden skandal na sportskiot teren Gruabn.Celiot tim bese spremen i motiviran za denesniot mec.Dojdovme na vreme i veke bevme skoro presobleceni vo garderobata.Nekoi od protivnickite igraci bea veke nadvor na terenot i se zagrevaa. Izgledase kako se da e vo najdobar red.Koga nasiot trener sakase uste samo igrackite legitimacii da gi odnese kaj sudijata, go presretna cuvarot na kompleksot i "prijatelski" ja pobara polovinata od kirijata za denesniot mec. Sosema iznenaden trenerot rece deka nie sme pokaneti od protivnikot za denesniot mec.Na toa cuvarot ironicno odgovori deka toa mu e nemu seedno i deka saka pari. Trenerot pobrza do protivnickata kabina, za da se razjasni celata rabota.Tamu go sretna odgovorniot od protivnickata strana, a ovoj odgovori deka podelbata na smetkata bila telefonski dogovorena, sto sekako ne bese vistina, zatoa sto bas nasiot trener licno gi dogovarase site sredbi i uslovite pod koi ke se igraat. Ne mozese da poveruva vo toa sto go slusa. Proba uste ednas mirno da potseti deka toa voopsto ne bese tema na nivniot razgovor i primeti kako crveniloto poleka se kacuva na liceto na sogovornikot i istiot samo go fokusira patosot. Voocivme deka veke nema mesto za nikakva diskusija i posle edno preglasuvanje vo kabinata, odlucivme da go napustime kompleksot. Pri odenjeto, vidovme deka protivnickata ekipa se podelila na dva tima i igraat megjusebno, na celiot teren. Toa ne ubedi vo pretpostavkite deka terenot veke vo celost e platen od nivna strana, a celata "drama" bese samo edno probuvanje da izvlecat ako moze nesto od nas. Edna nevidena drskost.

Megjutoa, nasite igraci ne sakaa samo taka da si odat doma, pa odlucivme nabrzina da iznajmime edna sala i dva casa da poigrame mesano pomegju sebe. Sakame samo da potvrdime deka ovaa sala kostase poveke od sumata sto "trebase" da ja platime vo kompleksot, sto samo po sebe zboruva za faktot deka ne se rabotese za pari, tukt za principi.

Nasiot klub ima vo ovoj podgotvitelen period 10 prijatelski meca i tocno znaeme kade i kolku e dogovoreno da se plati. Seto toa se dogovara pred vreme. Vakvo nesto uste ni se nema sluceno, da nekoj so takvi evtini trikovi i finti probuva da izvlece nekoj gros od nas. Magjutoa, covek sekoj den ke nauci po nesto novo :).