Korner

Wolfersberg(U23)- Vardar 2:3 (0:1)

Vorbereitungsmatch

Das erste Match dieses Wochenende ging gegen die Wolfersberg U-23 am Kinkplatz. Die Temperatur um 18:00 betrug -13°. Richtig sibirische Verhältnisse!
Die Mannschaft war top-motiviert und wollte unbedingt zeigen, dass man auch gegen einen so starken Gegner aus der Oberliga bestehen kann. Dies bemerkte man schon von Anfang an. Alle spielten sehr gut in den Zweikämpfen und zeigten eine enorme Entschlossenheit. Schon nach 11.Minuten fiel das erste Tor. Eine gute Kombination von der linken Seite, der ein Torschuss folgte, der aber vom Tormann abprallte und direkt vor die Füße von Badis kam. Dieser bewahrte einen kühlen Kopf und schoss ihn in aller Ruhe ins Tor. Es folgten noch einige starke Aktionen die aber leider nicht in Tore umgewandelt werden konnten. Der Gegner wiederrum kam die ganze erste Halbzeit nicht wirklich in unseren Strafraum. Somit war das Halbzeitresultat 0:1. Uns war in der Pause durchaus bewusst, dass der Gegner nun sicherlich einige Gänge höher schalten wird und so stellten wir uns sehr gut darauf ein. Die größten Akzente wurden klar im Mittelfeld gesetzt, damit man den Gegner keine Gelegenheit lässt ein Spiel aufzubauen. Unser Spiel wurde immer stärker und stärker und so folgten noch weitere zwei Treffer. Das zweite Tor war ein wunderschöner Heber von Sedlacek Markus über den gegnerischen Torwart und die gesamte Verteidigung. Das dritte Tor kam aus einem Durcheinander im gegnerischen Strafraum bei dem Spiridon Sorin den Ball zusammen mit einem Gegner ins Tor schupfte. Zwischenstand 3:0! Dann folgte etwas, dass jede Mannschaft hasst! In der 65.Minute verletzte sich unser Tormann nachdem er eine Flanke aus der Luft entschärfte und dabei, rücklings mit dem Kopf auf den harten Boden knallte. Leider war unser Ersatztorman aufgrund einer Mittelohrentzündung nicht anwesend. Deshalb musste unser Kapitän Meho (ein Feldspieler!) ins Tor. Den Gegnern fiel natürlich sofort auf, dass da kein ausgebildeter Goalie am Tor steht und so fingen sie an aus allen möglichen Positionen zu schießen. So folgten zwei Zufallstore. Aber es blieb doch bei einem Sieg und die harte Arbeit wurde am Ende doch nicht zerstört.

An dieser Stelle nochmals ein großes Lob an unsere Jungs, die sich mit vollem Einsatz und einer traumhaften Leistung diesen Sieg verdient haben! Hoffentlich bleiben alle trotz des russischen Winters gesund :)

Prviot natprevar ovoj vikend bese protiv ekipata na Wolfersberg(U23) na Kinkplatz. Temperaturata vo 18.00h iznesuvase-13°C. Vremenski uslovi kako vo Sibir.

Ekipata bese top motivirana i sakase da pokaze deka i protiv eden tolku jak protivnik od Oberliga, moze da parira. Toa bese primetno uste od samiot pocetokot na mecot i toa osobeno po odlucnosta so koja vleguvaa vo direktnite dueli so protivnikot. I toa bese nagradeno. Posle 11 minuti igra, stoese 1:0 za nas.Toa bese edna dobra kombinacija od desnata strana,po kojasto usledi eden udar kon golot. Protivnickiot golman so krajni napori ja odbi ovaa topka, no samo do nozete na nasiot napagjac Badis, kojsto smireno ja sprovede vo golot.Posle toa sledea uste nekolku dobri akcii , no za zal ne bea krunisani so uste nekoj gol. Od druga strana mora da se kaze deka protivnikot vo celoto prvo poluvreme voopsto ne uspea da vleze vo nasiot kaznen prostor.So toj rezultat od 1:0 se otide na poluvremeto. Na pauzata sledese edna kratka analiza za vtoroto poluvreme. Ni bese jasno deka protivnikot ke proba da izvrsi pritisok i podgotvuvavme odgovor na toa. Go preflivme pojako akcentot na sredinata na terenot, sakajki so toa da go onevozmozime protivnikot da ja razvie svojata igra. Nasata igra bese se pojaka i sledea uste dva gola od nasa strana. Vtoriot gol bese eden prekrasen lob udar odSedlacek Markus, so kojsto go prefrli protivnickiot golman i kompletnata odbrana.Tretit gol padna posle edna mesanica vo protivnickiot kaznen prostor, vo kojasto najdobro se snajde nasiot napagjac Spiridon Sorin i ja ufrli topkata vo golot. Rezultatot glasese 3:0. I togas se sluci nesto sto nikoja ekipa ne go posakuva. Vo 65 minuta se povredi nasiot golman i morase da ja napusti igrata. Posle edna visoka topka, kojasto veke ja imase vo racete, nezgodno padna nanazad i udri direktno so glavata na zemja, kojasto od studenoto vreme bese tvrda kako beton. Nasiot vtor golman , kojsto imase vospalenie na srednoto uvo, ne bese voopsto dojden na natprevarot. I so toa morase nekoj od igracite da zastane na gol. Izborot padna na nasiot kapiten Salihovic Mehmed, kojsto i drugpat ne vadel od slicni situacii.Megjutoa , protivnikot primeti deka nie sme hendikepirani i bez vistinski golman, pa pocna da sutira od sekoja pozicija kon nasiot gol. Taka i padnaa dva slucajni gola.No povekje od toa ne se sluci i nasiot trud na krajot sepak ne bese unisten.

Na krajot, samo pofalni zborovi za nasite igracii, koisto deneska bea navistina na visina na zadacata i so eden pristap kon igrata kojsto navistina mnogu vetuva za vo idnina. Edna navistina poveke nego zasluzena pobeda.

Da se nadevame deka site ke ostanat zdravi posle ovie ekstremno niski temperaturi….