Vardar- Rot Weiss

Vardar Viena - RotWeiß Wien (B) 9:1 (4:0)

Das zweite Match am 20.11 ging gegen die Reservemannschaft von RotWeiß-Wien (2.Klasse). Nachdem man im Match zuvor gegen Golden Apple eine Niederlage kassierte wollten wir unbedingt mit der zweiten Mannschaft punkten. Wir wollten auch testen wie unser Kader sich gegen eine Mannschaft aus einer höheren Klasse behaupten würde, ganz gleich ob Reserve oder Kampfmannschaft. Das Spiel fing von Anfang an mit einer totalen Initiative unsererseits an. Es wurde sofort klar wer der Herr im Hause ist. Es dauerte ungefähr 15.Minuten bis das erste Tor fiel. Einige Minuten später folgte gleich der zweite Treffer. Es war die ganze Zeit über eine sehr attraktive Partie in der es wirklich Spaß machte zuzusehen. Bis zum Ende der ersten Halbzeit stand es 4:0 und so gingen die Teams auch in die Kabinen. In der zweiten Halbzeit gab es ein ähnliches Bild wie in der ersten. Es folgte noch ein echtes Torfestival das mit 5 weiteren Treffern endete. Dem Gegner gelang lediglich ein Treffer aus einem traumhaften Schuss heraus. Ansonsten kam eher wenig von RotWeiß.

Wie gesagt eine eindeutige Sache die mit einem Kantersieg endete und eine gute Lektion für uns, dass wir in Zukunft wenn es wieder zwei Matche gleichzeitig gibt, man doch die Mannschaften besser durchmischen sollte damit man gleich beide male Konkurrenzfähig wird.

Vtoriot natprevar na 20.11.2011 se odigra protiv rezervnata ekipa mna Rot Weiss-Wien(2Klasa).Faktot deka vo drugiot mec so ekipata na Golde Apple pretrpevme poraz, ne zacvsti vo namerite ovoj natprevar so vtorata polovina od ekipata da go dobieme po sekoja cena.Namerata ni bese isto taka da vidime kolku nasata ekipa moze da pruzi otpor na eden tim od pogorna klasa bez razlika dali toa e prva ili rezervna postava.
Natprevarot zapocna so edna totalna inicijativa od nasa strana.Uste od samiot pocetok se vide koj e gazda vo kukjata.Traese okolu 15 minuti dodeka padna prviot gol od nasa strana.Nekolku minuti potoa sledese i vtoriot.Vo tekot na celiot natprevar bese toa edna atraktivna fudbalska partija,kojasto bese vistinsko uzivanje da se gleda.Do krajot na prvoto poluvreme padnaa uste dva gola i so rezultat od 4:0 se otide na poluvremeto.
Vtoroto poluvreme bese ogledalo na prvoto.Bese toa edna vistinska revija na golovi kojasto bese prosledena so uste 5 pogodoci.Protivnikot uspea da postigne pocesen pogodok posle eden izvonredno ubav sut od dalecina, no toa bese se sto dojde od Rot Weiss-Wien.
Kako sto rekovme,poveke od cista pobeda na Vardar vo kojasto naucivme edna lekcija, a toa e za vo idnina ako povtorno se pogodi istovremeno da igrame dva meca, ekipite malku poramnomerno da gi izmesame za da mozat na dvata meca i dvete ekipi da se konkurentni.