Vardar-Viena : Roma - 5:2

SIEG

Nachdem die Winterpause in der Meisterschaft offiziel begonnen hatte, startete der 3.Klasse Cup. Das erste Match ging am 6.11 Zuhause gegen FC Roma. Es war ein sonniger Herbsttag. Perfekte Voraussetzungen für ein gutes Match. Nach dem Anpfiff wurde sofort klar wer der Herr im Hause ist. Es folgte ein Angriff dem anderen und die Gäste taten sich sehr schwer dagegenzuhalten. Schon in der 6.Minute erzielte Vardar per Kopf den Führungstreffer nach einer Kornerflanke. Nur sieben Minuten später (13.Minute) folgte der zweite Treffer nach einem herrlichen Passspiel der durch einen präzisen Schuss von der Strafraumgrenze gekrönt wurde. Pausenstand 2:0! Die zweite Hälfte fing genauso stark wie die erste an. Vardar kombinierte schön nach vorne und wurde in der 68.Minute mit dem 3:0 belohnt. In der 72.Minute gelang den Gästen zwischenzeitlich der Anschlusstreffer durch einen Distanzschuss. Die Freude hielt jedoch nicht lang, denn in den nächsten 8.Minuten erzielte Vardar zwei weitere Treffer durch schönes und kontrolliertes Passspiel der Offensivabteilung. Das letzte Tor der Gäste in der 84.Minute war letztendlich doch nur Ergebniskosmetik.

Alles in Allem war es ein herrliches Spiel und ein sehr gelungener Auftakt zum Ligacup!

Po zavrsuvanjeto na esenskiot del od prvenstvoto i oficijalniot pocetok na zimskata pauza, startuvase Liga Kupot na 3Klasa.Prviot natprevar se odigra na 06.11.2011 doma protiv ekipata na FC Roma.Bese toa eden soncev i ubav esenski den. Perfektni preduslovi za eden dobar natprevar.
Uste posle prviot svirez na sudijata bese jasno koj e gazda naterenot.Se redea napadi so filmska brzina i gostite navistina na momenti bea dovedeni vo situacija duri i panicno da se branat.Uste vo 6 minuta Vardar go postigna prviot gol efektno so glava posle edna nafrlena topka od korner. Samo sedum minuti potoa(13 minuta) sledese i vtoriot gol,posle edno izvonredno dodavanje i precizen udar od ivicata na protivnickiot kaznen prostor. Toa bese i rezultatot so kojsto se otide na odmor, 2:0.Vtoroto poluvreme zapocna isto taka jako kako i prvoto. Igracite na Vardar kombiniraa
i pravea pritisok kon protivnickiot gol i taa nivna dobra igra bese krunisana so tret gol vo 68 minuta.Vo meguvreme na gostite im pojde od raka da go namalat rezultatot na 3:1 so eden prekrasen udar od dalecina. Megutoa, nivnata radost traese kratko zatoa sto vo slednite 8 minuti Vardar uspea da postigne uste dva gola, posle ubavi kombinacii na celiot napagjacki red.Vtoriot gol na gostite bese samo obicna rezultatska kozmetika.
Se na se, eden prekrasen natprevar i edna uspesna premiera vo Liga Kupot.