Vardar1 i 2 na turnir

Reserve Mannschaft ab 2012

Deutsch

Nach nur einer gespielten Saison wurden schon Pläne geschmiedet zusätzlich eine Reservemannschaft zu gründen. Die Tatsache, dass immer mehr junge Leute Interesse gezeigt haben dem Verein beizutreten zwangen uns alle Mittel in die Wege zu leiten um so schnell wie möglich eine Reserve anzumelden. Diese Reserve wird ab der Saison 2012/13 durchstarten.

Mazedonisch

Posle samo edna odigrana sezona od naseto formiranje kako klub,veke se vo izrabotka planovi za formiranje na rezervna ekipa. Faktot deka se poveke i poveke mladi lugje pokazuvaat interes da se zaclenat vo nasiot klub, ne natera da gi stavime site kapaciteti so koisto raspolagame vo pogon i da formirame sto poskoro edna rezervna ekipa. Ovaa rezervna ekipa ke pocne da se natprevaruva od sezonata 2012/2013.