Golden Apple-Vardar

Golden Apple - Vardar Viena 3:1 (0:0)

Am 20.11.2011 standen gleich zwei Spiele auf dem Plan, da wir ab nächster Saison, wie bereits bekannt, vorhaben eine zweite Mannschaft anzumelden. Das erste Spiel ging gegen Golden Apple (3.Cuprunde) und das zweite, welches zeitlich gleich darauf folgte, gegen Rot-Weiß-Wien (Freundschaftsmatch). Das war unsere erste Gelegenheit gleich zwei Mannschaften auszuprobieren. Es war eine echte Herausforderung unseren großen Kader auf zwei Mannschaften aufzuteilen. Das Spiel gegen Golden Apple hat mit einem klassichen Abtasten beider Gegner begonnen. Es war bis zum Ende der ersten Halbzeit eine sehr ausgeglichene Partie in der es auf beiden Seiten gleichmäßig Chancenverteilung gab. Ein sehr schmerzhafter Moment, der in Erinnerung bleiben sollte, war ein Stangenschuss von Basnakajev Doku und ein herrlicher Schuss von Sedlacek Markus den auch der Tormann mit einer traumahften Parade entschärfte. So ging es mit 0:0 in die Kabine.
In der zweiten Halbzeit kam es einem so vor als ob eine völlig andere Mannschaft aus der Kabine kam. Nach nur 10 gespielten Minuten fiel auch schon das erste Tor für die Gegner. Ab diesem Zeitpunkt glichen wir einer Armee ohne Kommando. Bei einigen Spielern merkte man schon Lustlosigkeit und auch konditionell hinkten einige Spieler nach. Der Gegner übernahm die Initiative völlig und bis zum Schlusspfiff fielen noch zwei weitere Tore. Der Anschlusstreffer in der 86.Minute war eigentlich nur Ergebnisskosmetik.

Faktum ist das es, wie gesagt, ein erster Versuch war den Kader in zwei Mannschaften zu teilen. Man muss auch dazu schreiben, dass jeder Anfang schwierig ist :)

Na 21.11.2011 bea planirani dva natprevari na ist den.Kako sto veke porano najavivme deka planirame od slednata godina da prijavime uste edna rezervna ekipa,ova bese izvonredna moznost da vidime kako toa vo praksa ke funkcionira ako se sluci da mora da igrame vo ist den dva natprevari.Prviot natprevar bese protiv ekipata na Golden Apple,natprevar kojsto bese voedno i 3 kolo od liga kupot na nasata liga. Vtoriot pak natprevar bese prijatelski protiv ekipata na Rot Weiss Wien.Bese navistina vistinski predizvik, nasiot golem kadar da go podelime na dve ekipi.
Natprevarot protiv ekipata na Golden Apple pocna so klasicno odmeruvanje na silite na protivnikot.Vo tekot na celoto prvo poluvreme bese toa eden izednacen natprevar so podednakov broj na sansi od obete strani.Ke ostane so zalenje da se sekjavame na sutot na nasiot igrac Basnakajev Doku, kojsto zavrsi vo stativata i isto taka na izvonredniot udar na Markus Sedlacek, kojsto protivnickiot igrac so krajni napori uspea da go odbrani.Megutoa, toa e fudbalot i so toj rezultat od 0:0 se otide na poluvremeto.
Vo vtoroto poluvreme vistinski sok. Kako da izlegle sosema drugi ekipi na terenot.Posle otprilika 10 odigrani minuti padna i prviot gol za protivnikot.Od toj moment kako da se izgubi celata disciplina vo igrata.Licevme poveke na armija bez general.Kaj odredeni igraci ocigledno bese nedostig na motivacija, a nekoj pokazuvaa i nedostatoci na kondicionen plan.Protivnikot kompletno ja prevzema inicijativata i do krajot na mecot postigna uste dva gola. Nasiot pogodok za 3:1 bese samo edna rezultatska kozmetika i nisto poveke.

Vistinit fakt e deka toa bese nasa prva proba ekipata da ja podelime na dva dela.Mora uste da dodademe deka sekoj pocetok e tezok.